Maurice

In eerste instatie goed gezien de prijsverhouding echter achteraf komen pas de manco's. Zo is de kit die gebruikt wordt een siliconekit en dus niet overschilderbaar en het kozijnhout bestaat niet uit 1 deel, het kozijnhout is gevingerlast. Opzich doet dit niet veel met de kwaliteit echter snap ik de prijsverhoudingen hierdoor wel. Het is jammer dat deze punten nergens terug te vinden zijn op de site en dat hier niet eerlijk over wordt gecommuniceerd.

Reactie Toelevering Online:

Dag Maurice, bedankt voor je verbeterpunten, ik ga dit intern doorgeven! Je zou er voor kunnen kiezen om een goede primer te gebruiken op de kit van je kozijn om de verflaag te kunnen verwijderen. Een andere optie zou zijn om de kit te vervangen. Over het vingerlassen staat inderdaad geen informatie op onze website, maar dit doet geen afbreuk aan de kwaliteit. Dit gebeurt in houtfabrieken om verspilling van hout tegen te gaan. Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Heb je nog meer vragen, dan kan je terecht bij onze klantenservice!

Score voor Toelevering Online: 1.5/5
Zou je Toelevering Online aanbevelen? Nee