Johan

Had een vast raamkozijn besteld, later de vraag gesteld of de voorlak ook nog in een andere kleur kon, toen is de order meteen geannuleerd en als project klaar gezet hierin kon ik het veranderen maar de leverdatum was dus later wat voor mij echt een probleem was. Toen bezorging probleem, op afgesproken leverdatum kreeg ik te horen van de bezorgdienst dat dit een dag later zou zijn, na contact uiteindelijk per koerier toch dezelfde dag geleverd, maar kwam bij uitpakken achter dat de ruit beschadigd was. Gemeld en ze moesten kijken hoe en wat en wie ging betalen.... uiteindelijk zelf maar weer terug gebeld en de ruit zou besteld worden. Afgelopen vrijdag de mail gehad dat de ruit vandaag geleverd ging worden, heb meteen gereageerd dat ik deze week niet thuis ben. Geen antwoord ontvangen dus gister maar weer gebeld (lastig te bereiken telefonisch) en het was al naar de fabriek gecommuniceerd zeiden ze. Vandaag dus een berichtje van de buurvrouw gehad dat ze een ruit in het gemeentelijk grasveld hebben gedumpt.... hopelijk niet weer beschadigd.

Reactie Toelevering Online:

Beste Johan,
Bedankt voor je review!
We hebben reeds diverse malen contact met elkaar gehad en samen een oplossing naar tevredenheid kunnen afstemmen.
Mocht je toch nog vragen/opmerkingen hebben, hoor ik het graag!
^Merlijn van Toelevering Online

Score voor Toelevering Online: 2/5