HuisRegelWerk

Op zich een prachtig product uiteindelijk, maar de dienst kan beter.
Het bestellen met wat extra bellen (geef aan dat je mocht er niemand direct aan de telefoon kan komen jullie de service hebben dat je binnen 2 uur terug belt. Dat doe je maar ik hing hééél lang. Een ander hangt dan allang op en belt terug of niet.
Je hebt de service in huis maar vertel dat de klanten op tijd in de intro dat ze moeten blijven hangen en dat er dan de terugbel service start en zorg dat dit geen onnodige minuten duurt. Dat kan zomaar beter. Suc6. Ohh ja, en ik had de pech dat het kozijn tussen 07.30-10.30uur geleverd zou worden. Om 12.00uur gebeld hoe het zat. Ohh excuus het gaat pas laat in de middag worden. Tja ook dat kan beter en zal niet uniek zijn. Suc6

Reactie Toelevering Online:

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van beoordeling en de feedback.
We zijn de laatste weken op momenten inderdaad wat slechter bereikbaar, doordat we niet voldoende bezetting op de telefoon hebben op de piekmomenten.
Hier zijn we nu druk naar aan het kijken en zoeken naar een oplossing, om dit te ondervangen en hier slimmer mee om te gaan.
Voor wat betreft de levering, dat is ook niet goed! Je zou op zijn minst gebeld moeten worden dat er een vertraging zat in de levering. Jammer dat dit niet is gebeurd en vooral vervelend voor jou! :-)
We wensen je nog heel veel plezier van de kozijnen. Wij pakken alle opmerkingen serieus op en gaan er mee aan het werk. Bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Niek van Toelevering Online