f van der linden bouwservice

was aaltijd zeer tevreden al voor vele duizenden euro kozijnen gekocht tot er een kozijn verkeerd geleverd Werdt vraag aaltijd om samen telefonisch de bestelling door te nemen deze dame Heeft de draairichting vergeten te controleren conclusie sorry maar jij drukt zelf op de knop thuis dus pech gehad

Reactie Toelevering Online:

Goedemiddag Frank,
Allereerst hartstikke vervelend dat je niet hebt gekregen wat je wenste, dat betreuren we absoluut!
We hebben inderdaad de bestelling samen met je doorgenomen. Met de optie om de bestelling samen door te nemen met een medewerker, bieden we een hulpmiddel om een dubbel check uit te voeren of jouw bestelling is wat je voor ogen had. De draairichting van deze specifieke deur is niet ter sprake gekomen, door onze collega niet als ook door jou niet.
Uiteindelijk ben je zelf verantwoordelijk voor de samenstelling en bestelling van de kozijnen, en niet onze medewerkers.
Omdat we het vervelend genoeg vinden, zijn we tegemoet gekomen door een nieuw kozijn met 50% korting te leveren, zo delen we de pijn.
Niek van Toelevering Online

Score voor Toelevering Online: 0.5/5