Larissa

Het houten keukentrapje met hartje is vandaag gebracht. Ik ben erg tevreden. Mooi, stevig trapje.
Het trapje was een tijdje niet leverbaar. Gevraagd of het product weer in het assortiment kwam. De volgende dag had ik al antwoord. Erg fijn.

Snelle reactie op vragen.

Verfkwaliteit. De verf bladdert op bepaalde plekken af. Gelukkig zit het aan de onderkant en valt het niet op maar het hoort niet.

Bovenstaande zondag in de beoordeling gezet. Vandaag (maandag) werd ik gebeld door timzowoodliving dat ze het vervelend vinden dat de verf los laat. Er werd voorgesteld het trapje terug te sturen en dat er een nieuw trapje verzonden zou worden. Aangegeven dat waar de verf loslaat (aan de onderkant)niet opvalt. Dus het terugsturen van het trapje vond ik niet nodig. Vervolgens werd er aangegeven dat het niet de bedoeling is dat een klant ontevreden is en dat ze toch wat wilden doen. Zodoende hebben ze mij 20% korting gegeven.
Ik vind dat ze het netjes hebben afgehandeld. En ik was positief verrast dat er zo snel gehandeld werd.

Score voor timzowoodliving: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Houten keukentrapje met hartje (wit)