Wat vond je van de smaak van de TimFit SX-5 ?
Vond je TimFit-SX5 eenvoudig te volgen ?
Ben je tevreden over het Afslankresultaat van TimFit-SX5 ?
Is je TimFit.com bestelling snel geleverd door PostNL ?

Bianca

Super tevreden met het resultaat tot nu toe. Eerder heb ik producten van de drogist en een ander bekend merk genomen. Hiervan kreeg ik buikkramp en voelde mij niet goed. In timfit producten zitten veel meer en betere ingredienten. Vezels zorgen voor een goede stoelgang en veel minder honger tussendoor. Vitamines zorgen ervoor dat ik super veel energie heb om mijn job in alkmaar te doen en de eiwitten zijn van betere kwaliteit dan andere producten. Lees en vergelijk goed de etiketten en je ziet zelf het verschil. Voor kwaliteit betaal je ietsje meer, maar je voelt je beter en het resultaat is blijvend dankzij de coaching die ik gratis krijg tijdens mijn wekelijkse contactmomentje met marjan. Ik ben fan!

Heb je gebruik gemaakt van de Gratis TimFit.com Coaching?

Ja, via Email , Ja, telefonisch

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Bedankt voor uw enthousiaste review! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met het resultaat van onze TimFit producten. Onze focus ligt altijd op het leveren van hoogwaardige ingrediënten en het bieden van uitstekende kwaliteit. Het is geweldig om te horen dat de vezels hebben bijgedragen aan een betere stoelgang en minder hongergevoelens tussendoor. We begrijpen het belang van voldoende energie, vooral tijdens het uitvoeren van uw werk.
We zijn blij dat onze coaching, met Marjan, een positieve impact heeft gehad op uw resultaten en uw algehele welzijn. Het is altijd ons doel om onze klanten te ondersteunen bij het behalen van blijvende resultaten. We waarderen uw opmerking over het vergelijken van etiketten, omdat we geloven dat transparantie essentieel is bij het maken van de juiste keuzes voor uw gezondheid.

Score voor TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht: 5/5
Zou u dit TimFit.com aanbevelen? Ja