Wat vond je van de smaak van de TimFit SX-5 ?
Vond je TimFit-SX5 eenvoudig te volgen ?
Ben je tevreden over het Afslankresultaat van TimFit-SX5 ?
Is je TimFit.com bestelling snel geleverd door PostNL ?

Gitta

Voorheen gebruikte ik producten die ik bij de drogist kocht. Sinds een tijdje timfit. Het verschil is aanzienlijk. Geen honger, betere smaak, voel mij fitter. De ingredienten staan op de site (en het pakket). Ook de recepten, coaching, supplementen zijn uittebreider van bij andere merken.

Heb je gebruik gemaakt van de Gratis TimFit.com Coaching?

Nee

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Bedankt voor je positieve review en fijn om te horen dat je tevreden bent met de producten en ervaring met Timfit! We streven er altijd naar om onze klanten de beste kwaliteit en service te bieden.
Het is geweldig om te horen dat je geen hongergevoel hebt, geniet van de smaak en je zelfs fitter voelt sinds je bent overgestapt naar Timfit. Onze producten zijn zorgvuldig samengesteld en we hebben veel aandacht besteed aan het ontwikkelen van een breed scala aan smakelijke en voedzame opties.
We waarderen het ook dat je de nadruk legt op de transparantie van onze ingrediënten. Bij Timfit geloven we in openheid en hebben we er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat al onze klanten gemakkelijk toegang hebben tot gedetailleerde informatie over onze producten.
Daarnaast streven we er ook naar om de meest volledige ervaring te bieden aan onze klanten. Onze recepten, coaching en supplementen zijn zorgvuldig samengesteld om je te helpen bij het bereiken van je gezondheids- en welzijnsdoelen. We zijn blij dat je dit op prijs stelt en dat het een toegevoegde waarde biedt ten opzichte van andere merken.
Nogmaals bedankt voor je positieve feedback. We zijn blij dat we een positieve bijdrage hebben kunnen leveren aan jouw gezondheid en welzijn. Als er nog iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar.

Score voor TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht: 5/5
Zou u dit TimFit.com aanbevelen? Ja