Wat vond je van de smaak van de TimFit SX-5 ?
Vond je TimFit-SX5 eenvoudig te volgen ?
Ben je tevreden over het Afslankresultaat van TimFit-SX5 ?
Is je TimFit.com bestelling snel geleverd door PostNL ?

Fre

Alle diëten in mijn leven wel uitgeprobeerd. Tot de geboorte van mijn eerste kind nu 30 jaar geleden was ik slank. Daarna is mijn gewicht nooit meer in balans gekomen. Een eindeloze vicieuze cirkel van afvallen en weer aankomen begon.
Half april 2023 gestart. Ik had een BMI van bijna 30 èn in de loop der jaren heb ik ernstige gezondheidsproblemen ontwikkeld. Tot mijn ellende lukte afvallen helemaal niet meer, wat ik ook probeerde. In 2020 heb ik het laatste goed bekendstaande afvalprogramma gevolgd maar ben toen slechts weinig afgevallen in 8 maanden tijd: ploeteren, hongerlijden en veel geld betalen. Ik zou er nooit meer aan beginnen….. Maar wat dan? We willen allemaal gezond zijn, dat in de eerste plaats.
Maar nu met behulp van Timfit…. warempel…. Ik verlies in fijn tempo gewicht. Ik voel me fit en helder, goed slapen. Geen honger of trek in ongezond eten/zoetigheid. En simpeler kan het niet, dus perfect te combineren met een druk leven en/of gezin.
Professionele en vriendelijke ondersteuning van de coaches! Binnen een dag antwoord op vragen. Ik begin erin te geloven dat het met Timfit gaat lukken! Aan te raden dus.

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Dank je wel voor je mooie review en fijn om te lezen dat TimFit.com je heeft geholpen!

Score voor TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht: 5/5
Zou u dit TimFit.com aanbevelen? Ja