Wat vond je van de smaak van de TimFit SX-5 ?
Vond je TimFit-SX5 eenvoudig te volgen ?
Ben je tevreden over het Afslankresultaat van TimFit-SX5 ?
Is je TimFit.com bestelling snel geleverd door PostNL ?

Murat

Ik heb zeer goede ervaringen met Timfit én Ketox24. Dankzij Ketox24 heb ik mijn beoogde gewicht kunnen bereiken. De maaltijdrepen van Timfit zijn een bijzonder goede (en lekkere) vervanging van reguliere maaltijden, zeker als er haast in het spel is. Daarnaast nog mijn dankwoord aan de medewerksters van beide klantenservices. Zij staan altijd voor mij klaar en schromen niet om vele stappen extra te zetten om mij als klant tevreden te houden. Het is twee keer voorgekomen dat mijn bestelling door technische complicaties niet volledig is afgeleverd. Echter, daarna is er telkens daadkrachtig gehandeld en heb ik de volgende dag de ontbrekende producten alsnog ontvangen. Bij de tweede keer zelfs met een presentje..... Ik beveel Timfit én Ketox24 zonder enige aarzeling aan iedereen aan!

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Hallo Murat, Dank je wel voor je positieve reactie en ons aanbeveelt aan anderen. Wij vinden het ook super om te horen dat jij je doel hebt bereikt en dat je het gevoel hebt gekregen om gehoord te worden door onze voedingscoaches. Onze voedingscoaches staan 24/7 voor je klaar ook als je eenmaal op gewicht bent. Dus heb je weer een tip nodig mag je ze ten aller tijde mailen. Ze helpen je graag!

Score voor TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht: 5/5
Zou u dit TimFit.com aanbevelen? Ja