Wat vond je van de smaak van de TimFit SX-5 ?
Vond je TimFit-SX5 eenvoudig te volgen ?
Ben je tevreden over het Afslankresultaat van TimFit-SX5 ?
Is je TimFit.com bestelling snel geleverd door PostNL ?

L.K

Totaal 12 kilo afgevallen. Dankzij de samenstelling van de shakes van TimFit en de recepten die je zowel meegezonden krijgt alsmede via de facebooksite van de coaches en de TimFitFriends. Afvallen was een no-go totdat ik het TimFit proefpakket uitprobeerde. In 1 week was ik ineens 2 kilo lichter zonder hongergevoel. Dit gaf me zo een enorme boost om er mee door te gaan dat zelfs de feestmaand december niet moeilijk was. Het is voor jezelf even uitzoeken welke smaak(-en) het beste bij je past. De repen vind ik persoonlijk een enorme toevoeging en deze vullen werkelijk uitstekend.De coaches reageren ook erg vlot op je commentaar via de mail.Ik ga kijken hoeveel winst er nog te behalen valt in mijn strijd tegen de kilo's, dus de laatste ster is voor mijzelf ;-)

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Hallo , Dank je wel voor je positieve reactie en feedback! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent en onze maaltijdrepen een enorme toevoeging vind. Wij helpen je graag om te kijken hoeveel winst er nog is te halen in de strijd tegen de kilo's!

Score voor TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht: 4.5/5
Zou u dit TimFit.com aanbevelen? Ja