Wat vond je van de smaak van de TimFit SX-5 ?
Vond je TimFit-SX5 eenvoudig te volgen ?
Ben je tevreden over het Afslankresultaat van TimFit-SX5 ?
Is je TimFit.com bestelling snel geleverd door PostNL ?

Richard Roelofs

Na dat ik flink veel was afgevallen met TimFit, en een aanbieding zag bij een bekende drogisterij keten dacht ik dat alle shakes hetzelfde zijn dus ik ga stap over op een ander merk. Bij deze keten was het 2 halen 1 betalen..en ze waren al een stuk goedkoper ook. Dus ik dacht ik sla gelijk mijn slag en koop tig van die bussen....niet wetende dat ze elke maand die aanbieding hebben.

En ik vond het toch lekker zeg...heerlijk zoet en ik keek er echt naar uit om mijn volgende shake te mogen nemen. Alleen het afvallen stopte en mijn drang naar fout kwam gewoon weer terug. Sterker nog ik begon gewoon weer kilo' s aan te komen. Ik toch nog maar eens goed gekeken naar wat ik nu echt aan naar binnen aan het werken was. Ik schrok er echt van ...hoe kon ik zo naïef geweest zijn.
Er zat zoveel suikers in dat foute spul, dat het niet gek is dat het zo lekker smaakte.

Heb nu gewoon weer TimFit besteld en al weer in gebruik genomen ook. Die anderen zooi gelijk in de kliko gegooid.

En ik zal mij in het vervolg toch iets beter in lezen. Scheelt mij veel euro's en kilo's

Score voor TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht: 5/5
Zou u dit TimFit.com aanbevelen? Ja