Tico Reizen als organisator van de reis

mart

Vlekkeloze opvang en afleveringen op elke spot.
Zeer goede, gevarieerde hotels en slaapplekken.

Onze grootste pret was veel fotograferen/jagen van vogels en zeeolifanten/leeuwen/walvissen en geweldige landschappen van de Salines/zoutmeren/ flamingo’s etc en Andes.

De Pullmanbus vanuit SanPedro was geweldig (10 uur) helemaal vooraan (!geweldig uitzicht, vermoeiende reis) en (nog even een puntje dat we onze internettickets blijkbaar in lokale tickets hadden moeten omzetten) maar alla (stationscheffin maakte het nog even lastig maar de chauffeur werkte mee).

Buenos Aires liep leuk, hotelier heel leuke buurt -Palermo; we dachten nog wel in de beroemde opera met een voorstelling te kunnen komen, en ik vond dat de begeleidende agency ons iets meer terzijde had kunnen staan bij het (niet) binnenhalen van operatickets maar het was niet in de program dus..)
Fietsen vonden we zo leuk dat we nog een extra dagje zelf op de pedalen gegaan zijn.

Hoogtepunten

Wij vonden met name op Valdes het “terschelling-achtige” accommodatie heel leuk en warm (het was koud buiten) en de Jasmin van Salta heel goed (Jasmin ook met goed weliswaar wat duurder maar wel heel goed eten. Charmante plekken in SanPedro (eeuwig in verbouwing, begreep ik) en Purmamarca (even de verkeerde pijl op he kaartje; kwam natuurlijk goed; heel simpel stadje) en ook in Salta-stad, Cachi (fantastisch appartement, helaas voor een nacht) en ook zeer prettige Wijnhotel in Calayati.
Buenos Aires liep leuk, hotelier heel leuke buurt -Palermo

Score voor Tico Reizen: 4/5
Beveel je ons als reisorganisatie aan? Ja