Alles ging mis. Ik was om 16 uur zeker thuis. Ik kreeg bericht dat het pakket om 16.02 was aangeboden. Nou ik heb geen bel gehoord en mijn bel doet het...

Daarna de volgende dag dan naar afhaalpunt Vrouwenpolder. Daar was geen trampoline te zien. Nergens. Alleen ,aar een smal pakket met de ring erin...

Samen met de eigenaar van het afhaalpunt hebben we de ring bekeken en weer ingepakt en naar jullie teruggestuurd.

Ik heb dus nog niks ontvangen!

Toen heb ik gebeld naar jullie bedrijf. De mens die de telefoon opnam moest het ordernummer weten...maar ik heb helemaal geen mail van jullie retour ontvangen...helemaal niets. En ook niet met een ordernummer erop.

En in de mail van het transportbedrijf - die ik wel ontving - werd ook niet verwezen naar een ordernummer. Kortom ik ben echt niet blij!!!

Dusssss...ik heb nog steeds geen trampoline en de ring heb ik niet geaccepteerd...omdat ik ring en trampoline in 1x gezamenlijk heb gekocht. En ik heb al betaald.

Graag een reactie 06 25413543

En nu moet ik in de sterrenbeelden hieronder een ster invullen anders accepteert de computer deze mail niet. Ik wil graag een minpunt toevoegen aan de reeks. Met tegenzin vul ik 1 ster in.

Tot nu toe geen enkel

Ik wil graag dat gene ontvangen waarvoor ik al heb betaald.

Score voor ThuisfitnessXL: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Trampoline en ring zie ordernummer