Onduidelijke communicatie, en een heel erg onprofessionele klantendienst.
- er zitten drie partijen tussen:THS Tools, Carat en DHL. Ik werd van kastje naar de muur gestuurd wat betreft de tijd van de levering.
Ik kon geen tijd afspreken met DHL want ze leveren tussen 08:00 u en 18:00 u. Ik heb uiteindelijk zelf de product in Beek-Maastricht airport op moeten halen en dat voor een product die €4000 kost.
Dit was heel erg teleurstellend en buiten alle verwachtingen als ik mijn ervaring met THS Tools nu vergelijk met andere bedrijven. Kortom DHL was heel erg teleurgesteld en ik hoop dat andere klanten deze ervaring niet zullen meemaken.
Groeten,

Salam

Sterke punten en/of tips

Betere koerierdienst

Reactie THS Tools:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback. We betreuren het dat u niet tevreden bent over de bezorging.
Omdat het door de jaarwisseling wat langer duurde hebben wij in overleg geregeld dat de machine rechtstreeks vanuit Carat naar u werd verzonden. Op deze manier zou u uw bestelling zo snel mogelijk in huis hebben.
Carat verzendt de machine op een pallet via DHL. Helaas is het bij DHL niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. Een bezorgafspraak is bij geen enkele grote vervoerder mogelijk, omdat zij deze planning zelf maken.
We hebben contact met u gehad op de dag van levering en u gaf aan dat u een tijd wilde afspreken hoe laat de chauffeur bij u zou zijn. Dit is helaas niet mogelijk, dus was de beste optie dat u het pakket op een zelfgekozen tijdstip kon afhalen bij het dichtstbijzijnde DHL depot.
We hebben uw feedback ook doorgegeven aan Carat, zodat ze dit ook bij DHL kunnen voorleggen.
Team THS Tools

Score voor THS Tools: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee