1971 beoordelingen

Julia Lips-Haagen

Goede snelle levering artikelen.
Medewerkster telefonische klantenservice kon mijn vragen (welke maat / hoe valt het artikel en wat is de periode voor retourneren) niet beantwoorden. Een telefonische klantenservice zou eigenlijk wel in staat moeten zijn om dergelijke vragen te beantwoorden. De vraag over de retourperiode heb ik zelf op de website opgezocht. En mijn vraag over het artikel werd vervolgens wel snel via de mail beantwoord door Daniel. Daardoor alsnog prima service en advies ontvangen.
Over het algemeen ook een prima retourproces. Kleine verbeterpuntjes: Het invullen van een aantal velden van het retourformulier voelt dubbelop, aangezien die informatie op de andere zijde ook al staat vermeld (naam, postcode, ordernummer). Een sticker met retouradres zou nog makkelijker zijn.

Goede productbeschrijvingen en veel merkinformatie.
Leuke persoonlijke toon in de mails die Thermowear stuurt.

Reactie Thermowear:

Hallo Julia,
Ontzettend bedankt voor deze uitgebreide review, daar zijn we super blij mee!
Het klopt dat de telefoniste dit soort basic informatie zou moeten kunnen vertellen. Hier gaan we dus even werk van maken zodat dit hopelijk niet meer voorkomt. Gelukkig staat alles ook op de website vermeld, maar dit kunnen we absoluut verbeteren.
Ook het invullen van het retourformulier is al in ontwikkeling. We zijn aan het kijken of we hier een flinke verbeterslag kunnen maken zodat bijvoorbeeld door het zetten van een vinkje alles in orde is (in plaats van zelf meer te moeten schrijven). Er zitten hier nog wat technische uitdagingen aan, maar dit gaat absoluut goed komen.
Nogmaals enorm bedankt voor de reactie en als we nog iets voor u kunnen betekenen horen wij het graag!
Daniel van den Hoek

Score voor Thermowear: 4.5/5