1971 beoordelingen

Ria Hendriks

Ik ben heel tevreden!
Zelf vind ik de marinoproducten super maar als je net als ik een heel gevoelige huid heb kriebelen al deze producten.
Jarenlang los ik dat al op door een basislaag van een ander eerlijk merk onder mijn shirts of boxers van marinowol te dragen. Soms kriebelt het zelfs daar doorheen!
Maar zo kan ik dan toch profiteren van de fantastische eigenschappen van marinowol!

Goede site met goede en duidelijke productinformatie!
De vriendelijke en persoonlijke servicegerichtheid vind ik heel fijn!
Ook de informatie over de productie en herkomst van b.v. de marinowol vind ik heel fijn!
Ik kies graag voor kwaliteit en daarin is respect voor de dieren, ons milieu, en de mensen die de producten maken het belangrijkste!!

Reactie Thermowear:

Geachte mevrouw Hendriks,
Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om een review achter te laten, daar zijn we erg blij mee!
Wij doen, zoals u van ons gewend bent, alleen zaken met kledingmerken die ons kunnen garanderen dat de kleding vervaardigd is op een eerlijke manier. Er zijn in de wereld diverse overkoepelende organisaties voor opgericht waar een merk zich bij kan aansluiten. Dat geeft ons enig inzicht in de organisatie en hoe de kleding geproduceerd wordt.
Voor de thermokleding die wij verkopen waar merino wol in verwerkt zit is er van elk kledingmerk een document beschikbaar waarin afgesproken is dat uitsluitend diervriendelijk merino wol gebruikt wordt. (Dit staat vaak ook op de website van de fabrikant zelf.) Dus geen bio-industrie taferelen, maar vrij rondlopende schapen in kuddes die het hele jaar door genieten van de natuur. Deze dieren worden niet mishandeld (zoals het gevreesde mulesing) of overmatig volgespoten met antibiotica. Als wij er achter komen dat een kledingmerk zich niet houdt aan de afgesproken regels stoppen wij direct met de verkoop van dit merk.
Wilt u meer informatie over diervriendelijke merino wol dan kunt natuurlijk op onze website terecht of u neemt even contact op, dan helpen we u heel graag verder.
Nogmaals hartelijk dank en ik wens u een hele fijne dag!
Met vriendelijke groeten,
Daniel van den Hoek / Thermowear