1971 beoordelingen

Joeri Klein

Zeer goed! Professionele website, zeer snelle bezorging en er wordt bijzonder snel en duidelijk op vragen gereageerd. De beantwoording is ook persoonlijk, geen standaard antwoorden. Super!

Snelle bezorging, zeer goede en snelle opvolging op vragen.

Reactie Thermowear:

Geachte heer Klein,
Hartelijk dank voor uw uitgebreide review, daar zijn we super blij mee!
De reden dat wij geen temperatuurzones gebruiken is omdat de mate van isolatie belangrijker is dan hoe koud het buiten is. Dat komt omdat het ook te maken heeft met hoe intensief iemand beweegt. het is best mogelijk om met een Craft Be Active Extreme thermoshirt in extreme vrieskou (dus bij temperaturen van -10) te gaan hardlopen, maar er in wandelen in die temperatuur zou ik zeker niet aanbevelen. De mate van isolatie van een product sluit hier beter op aan.
Een thermoshirt moet veel, weinig, niet, extra veel isoleren want ik ga zus en zo doen in deze temperatuur. De ene beweegt in die temperatuurzone meer en heeft dus minder isolatie nodig dan iemand die niet actief is maar wel in dezelfde temperatuurzone naar buiten gaat.
Ik hoop dat ik het zo een beetje heb kunnen verwoorden. Mocht u nog vragen of advies van ons nodig hebben dan horen wij dat graag.
Hartelijk bedankt en een fijne dag gewenst!
Daniel van den Hoek / thermowear

Score voor Thermowear: 5/5