Fatemeh

Duidelijk niet de nodige kennis

Toelichting

Ik was met mijn Macbook langsgegaan aangezien 1 knopje kapot was. Bij ThePhoneLab werd mij verteld dat dit een erg ingewikkelde en dure reparatie zou worden (600 euro) en dat ik er dus maar beter mee kon leren leven. Paar deuren verderop bij een Apple deskundige (Fixers Amsterdam centrum) werd het knopje gratis binnen 2 minuten vervangen. Er was dus niets aan de hand

Naar welk filiaal bent u geweest?

van Woustraat - Amsterdam

Reactie ThePhoneLab:

Beste Fatemeh,
Bedankt voor je feedback.
Naar aanleiding van je review hebben we contact met je opgezocht. Wellicht is er wat verwarring ontstaan omtrent de prijs aangezien wij het losse onderdeel niet kunnen repareren wegens het feit dat deze niet leverbaar is. Hierdoor zijn wij dan ook helaas niet in staat om de reparatie direct uit te voeren en hebben we alleen de mogelijkheden opgenoemd van een geheel nieuw toetsenbord etc.
Fijn om te horen dat je toch verder bent geholpen en dat het probleem met je MacBook inmiddels is opgelost.
We hopen je toch weer een keer terug te zien bij ons in de winkel om je een beter gevoel bij ThePhoneLab te kunnen geven. We willen je daarom een kosteloze Macbook reiniging (stofvrij maken van de binnenkant) aanbieden om het vertrouwen terug te winnen.
Neem hiervoor gerust even contact met ons op.
ThePhoneLab

Score voor ThePhoneLab: 1/5