Stefanie

Zeer teleurstellend, klant onvriendelijk!

Toelichting

Na online maken van een afspraak voor scherm reparatie van OnePlus , vanuit Rotterdam naar Haarlem gereden. Bij inleveren van de telefoon werd zonder enige toelichting de pincode gevraagd. Deze wilden wij niet afgeven (leek ons niet nodig voor een schermreparatie en niet erg privacy correct), dus na veel discussie eindelijk besloten dat we dan aanwezig zouden blijven tijdens de reparatie. Vervolgens ging de medewerker allerlei acties uitvoeren op de telefoon (wifi controleren?) zonder dat hier verdere toelichting bij werd gegeven, behalve "dit moet van OnePlus". Na 10 minuten eindelijk het moment waarop de reparatie echt kon beginnen, zag de medewerker dat er een kleine beschadiging zat op de achterzijde, waarop hij doodleuk zei: dan ben ik ook verplicht die te vervangen. Deze bizarre gang van zaken, zonder toelichting van handelingen, privacy inbreuk, niet meedenken voor oplossing, en als kers op de taart onnodige vervanging van achterzijde, deed ons besluiten de winkel te verlaten. Hier komen we nooit meer terug!!!

Naar welk filiaal bent u geweest?

Grote Houtstraat - Haarlem

Reactie ThePhoneLab:

Beste Stefanie,
Zoals telefonisch besproken vinden wij het zeer vervelend hoe je jouw bezoek in onze winkel hebt ervaren.
Bij OnePlus reparaties vragen wij informatie om de kwaliteit en alle vervangen onderdelen werkend volgens fabrieksnormen te garanderen. De klant krijgt de keuze om een toegangscode af te geven. Hierdoor hoeven wij niet alle data van het toestel te verwijderen wat natuurlijk vervelend zou zijn voor de gebruiker. Als de klant liever geen code geeft, dan is hij of zij zelf verantwoordelijk voor de back up van de data. Dit geven wij natuurlijk aan voordat er actie op wordt ondernomen zodat de data ten alle tijden veilig gesteld kan worden.
Wij vinden het nogmaals vervelend dat je geen prettige ervaring hebt gehad en dat wij wellicht niet duidelijk genoeg zijn geweest waarvoor onze excuses. In het gesprek gaf je aan niet open te staan voor een oplossing welke wij ten alle tijden willen bieden. Mocht je hier toch voor open staan, neem dan graag contact op!
Met Hartelijke groet,
Team PhoneLab