Ik heb diverse keen een oplader gekocht

Toelichting

De service was prima. Mijn probleem heeft er mee te maken dat ik erachter kwam dat de prijzen extreem verhoogd zijn, de kabel drie euro duurder ( 15 naar 18) en de stekker van 10 naar 15 euro. Extreme prijsverhoging . Ik ging er heen vanwege de aantrekkelijke prijs. Op mijn constatering werd alleen gezegd dat bijjullie de prijzen ook omhoog gaan

Naar welk filiaal bent u geweest?

Marnixstraat - Amsterdam

Reactie ThePhoneLab:

Beste Leonie,
Bedankt voor het delen van uw ervaring met ThePhoneLab.
Helaas zijn wij als bedrijf door verhoogde inkoopprijzen soms genoodzaakt om onze prijzen te verhogen om onze kwaliteit te waarborgen. Wij proberen altijd zo scherp mogelijk in onze prijs te zijn, en ook met deze prijswijziging zijn wij nog steeds zeer scherp geprijsd met onze laadkabels en stekkers.
Wij vinden het vervelend voor u dat u naar de winkel kwam in de veronderstelling dat de kabels nog €15 waren en niet €18. Wij hebben daarom contact met u opgenomen om de reden uit te leggen en u een leuke compensatie aan te bieden, helaas nam u deze niet aan tenzij wij onze prijzen weer zouden aanpassen. Wij zouden zelf ook graag de laagste prijs bieden, maar dat zou helaas niet mogelijk zijn met deze hoge kwaliteit kabels.
Wij hopen u hierbij wat opheldering te hebben gegeven over onze prijsbepaling en hopen dat u contact met ons opneemt zodat wij uw negatieve ervaring kunnen omzetten in een positieve.
Sophie - ThePhoneLab

Score voor ThePhoneLab: 1/5