Matig

Toelichting

Ik liet mijn iPhonescherm repareren, toen ik deze kwam ophalen bleek deze niet volledig gerepareerd. Een extra uur wachten en behoorlijk duurder. Fair enough. Onlangs werd de telefoon een beetje nat en stopte ermee. Bij de phonelab aangekomen kreeg ik te horen dat de telefoon niet waterdicht na een kleine val. Du voor de eerste operatie. Niets van gezegd toen ik hem destijds ophaalde. Repareren van mijn telefoon was weer 180 euro en zou een week duren want de master soldeerder zou zoveel tijd nodig hebben.
Ik vond dit een vreemd verhaal en besloot elders te gaan.

Naar welk filiaal bent u geweest?

Beethovenstraat - Amsterdam

Reactie ThePhoneLab:

Beste Bas,
Bedankt voor het delen van uw ervaring bij ThePhoneLab!
Het klopt inderdaad dat de reparatie die u in september 2018 bij ons heeft laten uitvoeren iets duurder was dan alleen de schermkosten.
Tijdens de reparatie is er namelijk geconstateerd dat er een onderdeel in het scherm niet correct functioneerde.
Wij hebben aangeboden dit te repareren voor u, alleen als u hier akkoord mee ging.
U ging met de reparatie, en de bijkomende kosten akkoord, waarop wij de reparatie hebben uitgevoerd.
U bent bij ons vorige week opnieuw langs geweest, omdat u aangaf dat het toestel nat was geworden.
Een iPhone is spat waterdicht, niet geheel waterdicht. Wanneer het toestel nat wordt, bestaat er altijd een risico dat het moederbord beschadigd. Dit is ook het gene wat er bij uw toestel is gebeurd. Mijn collega’s hebben u daarop aangeboden om het toestel te laten solderen. Onze soldeerder is inderdaad gespecialiseerd in het repareren van moederbord schade. Iets wat ontzettend complex is en maar weinig mensen in Nederland kunnen. Hieraan zitten uiteraard ook kosten verbonden.
Zowel Apple, Samsung als ThePhoneLab biedt geen garantie op vochtschade. Wij hebben u wel kosteloos een waterschade schoonmaak aangeboden aangezien wij het vervelend vinden dat u geen prettige ervaring heeft gehad vorige week. Hierop heeft u nog niet geantwoord, uiteraard blijft dit aanbod voor u staan. Wij hopen dan ook dat u dit aanneemt en ons de kans geeft om alsnog leven in uw iPhone te krijgen.
Sophie - ThePhoneLab

Score voor ThePhoneLab: 1.5/5