Prima geholpen, het was gemaakt binnen ongeveer 3 kwartier en ik kon wachten totdat ie klaar was. De reparatie van mijn samsung s9+ scherm kost bij elkaar 365 euro. De voorkant kost 290 euro voor het scherm, maar doordat de achterkant moest worden losgemaakt ging deze ook kapot. Dat gebeurt schijnbaar 1 op de 10 keer bij deze reparatie. Deze keer gebeurde dat dus. Dat kostte nog eens 75 euro. De reden dat ik mn scherm in eerste instantie liet repareren is omdat ik wilde dat mn tel weer waterdicht werd. Ik moest dus wel het laten repareren. Als ik geen verzekering had die dit dekte had ik dit niet gedaan. Best aparte handelswijze eigenlijk. Ik kan niet inschatten of het daadwerkelijk 1 op de 10 keer gebeurt. Ik vind eigenlijk niet dat ik daarvoor hoef te betalen, aangezien PhoneLab mijn telefoon kapot maakt strikt genomen. Dit vertellen ze wel vooraf en je moet vooraf akkoord gaan hiermee wat opzich prima is. Verder hele nette, schappelijke medewerkers. Wel beetje duur, maargoed dat kost het schijnbaar. tegenwoordig.

Naar welk filiaal bent u geweest?

Marnixstraat - Amsterdam

Reactie ThePhoneLab:

Beste Thijs,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring bij ThePhoneLab.
Zoals je al aangeeft, geven wij altijd van te voren aan dat er een kans bestaat dat de back cover beschadigd kan raken aangezien deze van glas is. Natuurlijk vinden wij het vervelend als dit dan daadwerkelijk ook gebeurd, maar hebben hier helaas geen grip op.
Wat betreft de kosten van de reparatie, Samsung produceert ontzettend kostbare schermen. Wij kiezen bewust voor de originele Samsung schermen, zodat jij ook de kwaliteit behoudt die jij gewend bent.
Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Mocht er in de toekomst weer problemen zijn, kom dan gerust bij ons langs!
Ik wens je een fijne dag verder!
ThePhoneLab

Score voor ThePhoneLab: 3/5