lies rowie

Sinds enkele maanden bestellen wij onze hondenvoeding (canis purus) online omdat we niet tevreden waren van "the doggy shop" in Boechout. Wij kochten altijd 3 zakken van 15 kg tegelijk. Deze liggen achteraan in de winkel en moesten we zelf één voor één naar voor sleuren. Er zijn nl. geen karretjes beschikbaar voor deze grote hoeveelheden. Na betaling moesten we ze ook nog eens één voor één naar de auto sleuren, zelfs de deur open houden doen ze niet. Voor klantvriendelijkheid een dikke nul. De laatste keer dat ik er geweest ben stond er een chique mevrouw (met blijkbaar een dikke auto) in de winkel en zij werd wel geholpen om haar gerief naar de auto te brengen. Toen heb ik beslist om naar het merk canis purus te zoeken op internet. Nu worden de zakken aan de deur afgezet EN er zit in elke doos een cadeautje...SUPER dus.

Geen, integendeel!

Reactie Thedoggyshop.be:

Beste Lies,
Wat jammer om deze feedback te lezen, er staat namelijk steeds iemand van ons team klaar om te helpen, er is ook een karretje aanwezig in de winkel dat steeds gebruikt kan/mag worden.
Met welke auto onze klanten rijden, daar zijn we niet echt mee bezig, wij appreciëren elke klant die bij ons komt, ongeacht met welke auto ze rijden.
Het vreemde van deze feedback is wel dat we nergens in ons klantenbestand uw naam of emailadres kunnen terug vinden.
Ik wens u alvast een fijn weekend.
Vriendelijke groeten
Greet

Score voor Thedoggyshop.be: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee