Ik heb via de site een horloge besteld had al mijn gegevens ingevuld van mijn adres alleen was ik mijn straatnummer vergeten in te vullen maar werd binnen 5 min gebeld door hun en ze zeiden meteen dat ik mijn straatnummer was vergeten dat is echt super fijn dat ze gebeld hadden anders zou ik misschien mijn horloge bij mijn buren geleverd zijn en binnen 2 dagen had ik mijn horloge binnen dus in andere woorden ga zo door en bedankt voor de TOP service en TOP horloge ben er kei blij mee :)
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.