Ineke

Ik heb voor het eerst niet gekeken naar ervaringen van andere mensen. Het duurde mij ook te lang voor ik een bevestiging kreeg van mijn bestelling, toch maar reacties gelezen, daar schrok ik van, en heb gelijk een mail gestuurd met mijn reactie, die pittig was, maar toch netjes gebleven. kreeg antwoord dat het hoesje niet voorradig was en dat zou op de website hebben gestaan , niet dus, kreeg netjes antwoord met excuses, hoesje zou zo snel mogelijk worden verstuurd als ze het binnen hadden en dat is gebeurd, mijn ervaring ? JA TOCH !!!POSITIEF!!! even geduld !!! hebben en niet meteen oordelen dat het een en al ellende is, we zijn zo verwend met internet en snelheid met van alles, het kan ook eens niet mee zitten en dan Telefoonhoesjestore zo af te kraken is natuurlijk wel erg makkelijk. ik reageer niet gauw via dit medium, maar vind het naar mijn ervaring onterecht. Ik heb hun wel geadviseerd om voortaan netjes een mail te sturen als er iets niet in voorraad is, zodat men weet waar je aan toe bent. EEN TEVREDE KLANT !!!

Score voor Telefoonhoesjestore.nl: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
telefoonhoesje