Isabel

Inmiddels heb ik meerdere tattoos laten laseren bij Andy. Ik ben overig nog steeds bezig met laseren, maar het laseren verloopt beter dan verwacht! De tattoos die ik laat laseren zijn vrij donker en op sommige delen diep gezet. Voordat ik aan het laseren begon, was Andy eerlijk over het proces; het kon mogelijk lang gaan duren. Ik waardeerde het enorm dat hij hier eerlijk en transparant over was (ook over de kosten). Al met al valt het me enorm mee. De tattoos vervagen veel sneller en beter dan ik had verwacht. Het resultaat ziet er tot nu toe perfect uit, zonder littekenvorming. Naast dat Andy heel goed is in zijn vak, is hij als persoon erg leuk. Hij is sociaal, stelt je op je gemak en hij maakt tijd voor je vrij. Bij Andy heb ik me nog nooit een ‘nummer’ gevoeld. Bovendien vind ik het erg fijn dat Andy de dag erna contact opneemt om te vragen hoe het gaat na de laserbehandeling. Het laseren van een tattoo is niet goedkoop en het is een langdurig proces, maar ik zou te allen tijde naar een betrouwbare en kundige laserbehandelaar gaan. In dat geval ben je bij Andy zonder meer aan het juiste adres!

Andy is erg professioneel en kundig. Daarnaast is hij transparant, eerlijk en stelt hij je op je gemak. Bovendien is de praktijk hygiënisch.

Reactie Tattoo no more:

Hoi Isabel, dank je wel voor je uitgebreide review! Het is niet alleen voor ij goed om te lezen dat je zo tevreden bent, maar ook voor die gene die overwegen hun tattoo te laten verwijderen.

Score voor Tattoo no more: 5/5
Zou u Tattoo No More willen aanbevelen? Ja