Natasja Leus

Vanaf het moment dat ik Andy ontmoette, voelde ik me op mijn gemak. Hij nam de tijd om me uit te leggen hoe het laseren van de tatoeage zou werken en wat ik kon verwachten tijdens het proces. Hij was zeer professioneel en deskundig en hij beantwoordde al mijn vragen geduldig en grondig.
Tijdens de behandeling was Andy heel voorzichtig en zorgde hij ervoor dat ik me op mijn gemak voelde. Na de behandeling kreeg ik duidelijke instructies over hoe ik mijn huid moest verzorgen om te zorgen dat het genezingsproces soepel zou verlopen.
Na de eerste behandeling merkte ik al verschil in de zichtbaarheid van de tatoeage. Ik ging terug voor meerdere behandelingen en elke keer was Andy zeer consistent en zorgvuldig. Nu, na een aantal sessies, is mijn tatoeage bijna helemaal vervaagd.
Over het algemeen ben ik erg tevreden met de diensten van Andy voor tattooverwijdering. Hij is professioneel, deskundig en zorgzaam, en hij leverde uitstekende resultaten. Ik zou hem zeker aanbevelen aan iedereen die overweegt om een tatoeage te laten verwijderen.

Klantvriendelijk en professioneel

Reactie Tattoo no more:

Mag ik jou op mijn beurt bedanken voor je geduld! Het heeft lang geduurd, maar de beloning is er naar....Samen blij, hoe fijn is dat!

Score voor Tattoo no more: 5/5
Zou u Tattoo No More willen aanbevelen? Ja