Aeloine

Ik ben gisteren voor het eerst langs geweest voor een consult en heb direct ook mijn 1e behandeling ingepland. Ben vriendelijk ontvangen en heb ik kennis gemaakt met Andy. Die heeft my duidelijk verteld hoe hy aan het werkt gaat en hoelang zo iets ongeveer kan duren natuurlijk elke huidtype is anders. Hy vroeg me of ik kon laten zien wat er nou precies weg moest. En liet mijn volledige onderbeen zien die vol met de tattoos zijn. En zei uit eerlijkheid dat hy die risico niet kon nemen omdat hy toch het inkt wat op mn been zit niet helemaal vertrouwd.. natuurlijk was ik beetje teleurgesteld maar hij heeft me weer gerust gesteld en heeft me verteld waarom hij die risico niet wou nemen. Hij vond het ook jammer maar we zijn met zijn alle eruit gekomen om het niet te doen omdat Andy het veel erger zou vinden als we eraan zouden beginnen en halverwege niet word wat we op hebben gehoopt en dat ik op een gegevend moment nooit meer naar me benen zou kijken! Ik ging met een gerust hart de zaak uit! Ik word stiekem ook zo blij van Andy ik vind hem zo leuk als persoon duidelijk en zo vrolijk en zo begripvol en zo eerlijk!!

Erg vriendelijk, Oprecht en eerlijk, Een man die weet wat hij doet en zegt!

Reactie Tattoo no more:

Wat ontzettend lieve review heb je geschreven! Doet me echt zo goed om dit te mogen lezen....Fijn dat ik je heb mogen adviseren! Thanks groetjes Andy

Score voor Tattoo no more: 5/5
Zou u Tattoo No More willen aanbevelen? Ja