Cheyenne Verwoert

Echt een aanrader!
Ik heb al meerdere behandelingen gehad bij Tattoo No More. Helaas is de inkt die bij mijn tatoeage is gebruikt gemengd met printerinkt waardoor het weghalen langer duurt dan verwacht. De tattoo was echt supersuper zwart en dubbel gezet waardoor het weghalen wat moeilijker gaat.
Andy legt alles echt super duidelijk uit en ik heb elke keer een hele fijne ervaring met de laser. Je ziet totaal geen pigment verlies op de huid en ik heb geen littekens of iets. De laser is gevoelig, maar een tattoo zetten is dat ook.. Enige verschil is dat je met een paar minuten weer buiten staat.

Ik ben echt super tevreden over Tattoo No More. Ik vind alle uitleg en rustige manier van handelen altijd erg fijn. Mocht je een tattoo willen weghalen, dan moet je zeker naar Tattoo No More!

SIDENOTE: de tattoo is niet gezet bij Andy en hij kan er niks aan doen dat ik meer behandelingen nodig heb dan gedacht. Ik vind het juist super fijn dat hij het engelen geduld heeft en we nu eindelijk zo ver zijn dat de tatoeage bijna weg is!!

Deskundigheid, hygiëne en duidelijke uitleg!

Score voor Tattoo no more: 5/5
Zou u Tattoo No More willen aanbevelen? Ja