Davika

Ik heb eerst een intakegesprek gehad om alles te bespreken en mijn tatoeage te laten zien. Andy was meteen duidelijk vanaf het begin, welke gevolgen de behandelingen heeft, bijwerkingen, een tijdspad van hoe lang het duurt etc. Dit stelde mij op mij gemak en ik kon meteen beginnen met het laseren! Qua pijn viel het reuze mee, tijdens de behandeling voel je alleen lichte prikjes en na afloop heb je een paar dagen last van een dikke plek op de tattoo, maar verder doet het niet extreem veel pijn, het brandt alleen een beetje. Ik heb nu drie behandelingen gehad en ik zie langzaam maar zeker steeds verder mijn tattoo vervagen. Ik zou iedereen aanbevelen om hier zijn of haar tattoo te laseren, ze zijn hier open en eerlijk met je over het proces en dat je geduld moet hebben! De pijn valt mee en je hebt er geen verdere complicaties van.

Ik vind de klantvriendelijkheid, kwaliteit en service van Tattoo No More top! De meeste mensen die langskomen die hebben nog totaal geen ervaring met het weglaseren van tattoo's. Daardoor is de stap om naar zo'n zaak te gaan heel groot, omdat je ook onzekerheid meeneemt of het wel goed gaat.

Score voor Tattoo no more: 5/5
Zou u Tattoo No More willen aanbevelen? Ja