Nes

Ik werd heel vriendelijk ontvangen en vrijwel direct geholpen. Ik kreeg een intakegesprek en Andy legde alles heel goed uit, stap voor stap. Op deze manier wist ik wat ik ongeveer kon verwachten. Eerst werd de tattoo flink gekoeld, zodat je pijn vrijwel niet voelt. En dit was ook zo. Ik voelde heel weinig van de pijn. Ik verwachtte eerlijk gezegd (veel) meer pijn. Dat was ook de reden dat ik het laseren al ruim 12 jaar had uitgesteld! Bang voor pijn en hoge kosten. Door Andy weet ik dat deze angst helemaal niet nodig is (bij hem tenminste!). Het laseren zelf duurde niet lang. Ik kreeg daarna nog even een uitleg over wat ik kon verwachten en Andy gaf mij tips m.b.t. de nazorg. Tot slot kreeg ik een cremetje en nog wat informatiefolders mee naar huis. Ik baal dat ik het laseren zo lang heb uitgesteld. De behandeling deed geen pijn en heb er helemaal geen blaren of andere (blauwe) plekken aan overgehouden. Je ziet bij mij na de 1e keer dat een stukje van een letter al flink vervaagd is! Ik ben blij dat ik bij Andy terecht ben gekomen. Aanrader!! Niet twijfelen en gewoon de stap nemen, je krijgt zeker geen spijt ;)

De service bij Tattoo no more is top! Vriendelijk ontvangst in een leuke en nette zaak! Goed bereikbaar ook. Daarnaast is het fijn dat er echt naar je wordt geluisterd. Je kan al je vragen kwijt. Voor de prijs zou ik het zeker niet laten (goede verhouding tot de aangeboden diensten).

Score voor Tattoo no more: 5/5
Zou u Tattoo No More willen aanbevelen? Ja