J. Raja

Andy legt in het begin alles goed uit. Over de behandeling(en) betaling(en). Bovendien wordt je op je gemak gesteld en tijdens het kaderen wordt er rustig uitgelegd wat er gaat gebeuren. Het laser en gebeurd niet op de maximale stand, maar wordt geleidelijk opgebouwd. Natuurlijk is het per individu op welke manier het wordt opgebouwd.

Bovendien is hoe je het laseren zelf ervaart ook verschillend per individu. In het begin word de plek van de tattoo gekoeld, ik vond dit onaangenaam aanvoelen, maar het is nodig. De 1ste behandeling voelde ik nauwelijks iets van het laseren, dit geeft dus aan dat het koelen nodig is ervoor. Nadat je bent gelaserd wordt het nogmaals gekoeld, zalf op de huid gesmeerd en krijg je zelf mee om thuis in te smeren. Prima ervaring. Andy stuurt je na tijdje een bericht via whatsapp bijvoorbeeld om te vragen of je geen last hebt van de gelaserde plek.

Ben voor mijn 2e behandeling geweest, klantvriendelijk en Andy is heel relaxt. 3e afspraak staat gepland.

Als je spijt hebt van een tattoo zou ik je Tattoo No More aanbevelen. Hygienisch, klantvriendelijk en goede nazorg!

Klantvriendelijkheid bovendien word je goed op je gemak gesteld door Andy. Service na het laseren is aangenaam en prettig.

Score voor Tattoo no more: 5/5
Zou u Tattoo No More willen aanbevelen? Ja