Werking van de pas

mijnrijschool.nl

Kut! 5 maanden betalen voor een pas die je niet kunt gebruiken. krijg geen reactie op hun contactformulier.
uiteindelijk via de chat geprobeerd,..Daarna moest ik een mail sturen, waarna ze aangeven dat ze contact hebben opgenomen maar was niet te bereiken? Bij aanmelding heb ik de juiste bedrijfsgegevens duidelijk via aanmelding opgegeven.
("Wij hebben u na de aanvraag geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Waarschijnlijk omdat het telefoonnummer op de KvK inschrijving niet meer recent is. Wij bellen altijd het telefoonnummer uit de KvK zodat wij zeker weten dat wij de eigenaar van het bedrijf spreken. Dit doen we voor bescherming van de klant zodat er geen aanvraag gedaan kan worden op uw bedrijfsnaam) ze kunnen dan wel lekker geld afschrijven!!! dat dan wel "goede bescherming bieden ze..
krijg wel mail als ik niet betaal! krijg zelfs een sms als ik niet betaal???

geld innen

klantvriendelijkheid, informatieverstrekking aan de klant, meedenken.

Reactie Tankpas.nl:

Bedankt voor uw review
Helaas is het ons niet gelukt om u te bereiken en e.e.a. toe te lichten. Het is zeer uitzonderlijk en uiteraard niet wenselijk dat de pogingen tot contact zoeken en het vervolgens afsluiten van het contract enkele maanden heeft moeten duren. Hiervoor onze excuses.
Wij hebben een deel de afgeschreven kosten gecrediteerd.
Het team van Tankpas.nl

Score voor Tankpas.nl: 1/5