Werking van de pas

Elektro Zaanstad

Werken met een universele tankpas is altijd al ideaal geweest. Deze tankpas is daar niet slechter in dan de meeste. Een paar leuke voordeeltjes hier zijn echter dat er ook treintickets mee kunnen worden geboekt, altijd nuttig als de OVpas niet in de buurt is en natuurlijk de koppeling met Yellowbrick om te parkeren, en zeer nuttig, ook bij de gereserveerde P's nabij treinstations en dat is soms bijzonder handig als de rest van de stad vol staat door evenementen.

Opvallend is de snelheid waarmee de aanmelding en de pas is geregeld. Dagen in plaats van weken. De factuur over de email is ook altijd een behoorlijke plus.

Een persoonlijk verbeterpunt is de aanmelding voor Yellowbrick met de tankpas, bij mij is die niet vlekkeloos verlopen. Het is vrij lastig om hier ondersteuning te krijgen, en werkt de aanmelding op de app niet. Ik verwacht dit een puntje van Yellowbrick te zijn en geen algemene storing

Reactie Tankpas.nl:

Hartelijk dank voor uw uitgebreide review!
Uiteraard streven wij ernaar om nieuwe functionaliteiten aan de pas toe te voegen.
Wist u dat u ook zonder kosten uw ruitenwisservloeistof en olie kunt laten bijvullen bij de KwikFit?
Het team van Tankpas.nl

Score voor Tankpas.nl: 5/5