Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Eva

Mooie showroom, als je advies wil in de winkel dien je een afspraak in te plannen. Dat deden we, echter werden we meer dan een half uur later geholpen.

We bestelden een eettafel, een aantal mobitec stoelen en een eetkamerbankje.
Op de eetkamerbank zat een hele lange levertijd. ( we bestelden in februari en begin juli wordt het geleverd.)

Stoelen en tafel zouden eerder komen( april), dat zou de medewerker in orde maken. Hij begreep dat we geen meubels meer hebben na een fikse verbouwing.

Echter bleek er iets ‘fout’ te zijngegaan en zouden we heel de bestelling pas in juli geleverd krijgen. zgn zouden de stoelen ook pas in juli klaar zijn.

Na een paar telefoontjes met fabrikant bleken de stoelen al klaar in april.

Table du sud wilde kennelijk geen deelbestelling zoals beloofd doen. Na een telefoontje van onze interieurarchitecte die bij onze advies afspraak was, was het opeens wel mogelijk.

Inmiddels zijn de tafels en stoelen geleverd. Tot nu toe bevalt het wel, maar ik zou niet opnieuw iets kopen door de slechte communicatie. En als we zo de recensies lezen, zijn we niet de enige.

onze pas geverfde muur zat onder de vegen na het leveren van de tafel en stoelen.

Op het bankje wachten we nog.

Showroom is mooi

Service kan heel veel beter.

Ik werd netjes een half uur vóór aankomsttijd op de hoogte gebracht door bezorgers?

ja

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

via interieur architecte

Score voor Table du Sud: 1.5/5
Zou je Table du Sud aanbevelen? Nee
Aangekocht product: tafel, stoelen en bankje