Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Egemen Uzunali

Fijne verkopers, dramatische koeriers, slechte service en moeizame probleem afhandeling. Een korte samenvatting van mijn ervaring met dit bedrijf.

Bij Table Du Sud een tafel besteld icm 8 stoelen. 4 stoelen werden geleverd met zwarte handafdrukken. Hoogstwaarschijnlijk waren dit de handafdrukken van de bezorgers. De tafel was helaas ook niet vrij van problemen. De onderkant van de tafel was beschadigd. 1 stoel was zo smerig dat deze direct weer meeging. 6 weken verder en helaas nog steeds geen oplossing. Mijn advies zou zijn om je spullen hier niet te kopen.

Bekwame en nette verkopers

Servicelevering, probleemafhandeling, bezorging.

Ik werd netjes een half uur vóór aankomsttijd op de hoogte gebracht door bezorgers?

nee

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

Webpagina table du sud

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor je review!
Het spijt ons zeer dat de bestelde meubels niet direct aan de kwaliteitseisen voldoen die je van ons mag verwachten. Zoals direct aangegeven lossen wij dit graag netjes op en zijn jullie hiervoor in contact met onze klantenservice. Wij gaan zowel de tafel als stoelen herstellen, hiervoor zijn jullie samen een afspraak aan het inplannen. We begrijpen dat het vervelend is dat niet alles direct goed is, maar vinden het ook erg jammer dat er al een slechte review is geplaatst voordat wij de kans krijgen dit op te lossen.
Wij hopen natuurlijk dat dit zo snel mogelijk lukt en jullie verder zorgeloos van de nieuwe set kunnen gaan genieten!
Team Table du Sud

Score voor Table du Sud: 0.5/5