Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Marco

Na ongeveer 8 maanden onze bank in huis.
Bij de eerste levering na 4,5 maand zat er stof op de bank met diverse weeffouten en een kleurverschil. Daarna een maand lang bellen en mailen om te vragen hoe dit op te lossen is de bank opgehaald. We kregen een leenbank, een kleine 2 zits bank en namen onze 5,5 zits mee! Na weer een hele maand bellen en mailen moesten we nieuwe stof uitzoeken, 1,5uur heen en 1,5uur terug naar Heeze. Daarna nog eens 6 weken wachten. Gisteren eindelijk de bank bank retour, helaas niet met alle spuitbussen bescherming, daar wachten we nog op.
We wilde nog een set salontafels en omdat het allemaal zo ver velend was kregen we €47,75 extra korting op de €945 van de totale salontafels.
Ze kunnen een mooie tafel maken, maar de service als er iets niet goed is is drama.

tafels maken

Klantenservice, empathie, reageren op vragen, afspraken nakomen, logisch nadenken....

Ik werd netjes een half uur vóór aankomsttijd op de hoogte gebracht door bezorgers?

nvt

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

google

Reactie Table du Sud:

Hi Marco,
Excuses dat niet alles naar wens verlopen is. Voor de oplossing van een klacht over een bank zijn wij afhankelijk van de leverancier. Deze Nederlandse fabriek kan sinds corona de enorme hoeveelheid orders maar ternauwernood verwerken, daardoor is de service vanuit hun wat verminderd. In ieder geval onze excuses voor het ongemak.
Team Table du Sud

Score voor Table du Sud: 2/5
Zou je Table du Sud aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Tafel, stoelen en bank