Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Judith

Erg blij met onze keuze om hier een zwart tafelblad te bestellen. We hebben eerst een goedkoper zwart tafelblad laten maken bij een ander bedrijf, maar daar was elke vlek zichtbaar op en niet goed te verwijderen. Uiteindelijk dat tafelblad retour gedaan en voor de duurdere van Table Du Sud gegaan. Geen spijt van tot nu toe! We zijn voor een eikenhout blad gegaan in deep black en dan ongeborsteld (standaard wordt hij geborsteld). In de showroom van Table Du Sud werd dit ons afgeraden, omdat het een goedkope uitstraling zou hebben. Later kregen we zelfs te horen dat er dan ook geen garantie op het blad zou zitten. Dat maakte ons aan het twijfelen. Uiteindelijk toch weer met ze gebeld en dit keer kreeg ik een andere medewerker aan de telefoon: Isa. Zij heeft ons uiteindelijk nog even laten nadenken over de keuze. Ook gaf ze aan dat er wel gewoon garantie op zou zitten. We zijn super blij dat we voor ongeborsteld zijn gegaan, dit past veel beter bij onze strakke inrichting. Het blad is van goede kwaliteit. Levering ging ook super.

Isa heeft ons super goed geholpen. Nette communicatie. Snelle en nette levering. Super dat er een voucher met korting bij zit als er een beschadiging op komt.

De onderkant had iets gladder geschuurd gemogen in verband met het dragen van panty’s, maar dit is niet onoverkomelijk ;)

Ik werd netjes een half uur vóór aankomsttijd op de hoogte gebracht door bezorgers?

ja

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

Google

Score voor Table du Sud: 4.5/5