Afhandeling bij beschadiging erg ondermaats.
Mooie tafel gekocht bij Table du Sud. Er is ons nooit verteld dat het blad kan werken. Wisten we zelf wel een beetje, dus luchtvochtigheid in de gaten gehouden. Ondanks minimale vochtigheid van 70% toch een scheur in het blad. Na twee maanden! Klantenservice geeft aan dat het door de droge lucht komt. Die wij dus niet hebben! Zeer frustrerend. Let dus op bij het kopen hier: garantie tot de deur en zelfs bij een goed klimaat gaat je blad naar de knoppen.
Sterke punten
Mooi assortiment. Prettig advies en verkoop.
Verbeterpunten of tips
Afhandeling klachten en serieus nemen klant dat luchtvochtigheid echt goed is geweest.
Ik werd netjes een half uur vóór aankomsttijd op de hoogte gebracht door bezorgers?
ja