Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

chris

2e pinksterdag drie kwartier in de auto gezeten nadat we op de internetsite een mooie tafel hadden gezien. we kwamen terecht in een chaotisch onder de stof liggende "showroom" met de aan gegeten lunch nog op tafel!! Geen mens die even kwam vragen wat we kwamen doen!! Tja dan maar weer drie kwartier terug in de auto....... zoiets hebben we nog nooit mee gemaakt waardeloos!! als jullie geen zin hebben om te verkopen kunnen jullie beter de "showroom" op 2e pinksterdag beter gesloten houden.

aandacht voor de klant en showroom

Reactie Table du Sud:

Hoi Chris, dit is een vervelende samenloop van omstandigheden. Tijdens de Pinksterdagen zijn we begonnen met onze verhuizing, op onze website stond vermeld dat de showroom gesloten zou zijn (weliswaar relatief laat ivm wijziging in de planning). Op zondag hebben we de hele werkplaats stofvrij gemaakt waardoor het stof ook deels in de showroom is gekomen. Inmiddels hebben we een dorp verderop 500m2 nieuwe showroom geopend met aangrenzend onze moderne fabriek. Ik ben er van overtuigd dat u versteld staat! We zullen bij een eventuele aankoop de gemaakte reiskosten (2x) vergoeden.

Score voor Table du Sud: 1/5
Zou je Table du Sud aanbevelen? Nee