Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Mooie tafels en ze zijn zeker niet standaard t.o.v. wat je in reguliere woonwinkels tegenkomt. Showroom op de nieuwe locatie is veel mooier. Op de oude locatie was het kleiner en stoffiger. Maar je ziet meteen dat er gewerkt wordt met mensen, die weten wat ze doen.

veel keuze in afmetingen, uitvoeringen, etc. En mooi product geleverd. Zeer blij mee.

concrete afspraken maken over aflevering. Met name het tijdstip en rekening houden met de gewenste tijd van de klant. De tafel zou op een bepaalde datum geleverd worden, zonder concrete richtlijn qua tijd. Uiteindelijk was het allemaal naar wens ingedeeld, maar daar heb ik even op moeten wachten. Ik had ook alternatieven voorgesteld, waar geen reactie op kwam. Ik vind het wel prettig als er duidelijkheid gegeven kan worden.

Ook de tijd en aandacht in de showroom, had even een aanloopje nodig. Merkbaar is dat de medewerkers het druk hebben met de zaak. Wellicht zijn de medewerkers van Table Du Sud ook zo met hun vak bezig, dat ze soms niet helemaal stilstaan bij wat een klant wel of nog niet weet, wat nodig is om tot een aanschaf te komen. Ik denk door een klantgerichtere benadering, zou het nog meer kunnen opleveren.

Score voor Table du Sud: 4/5
Zou je Table du Sud aanbevelen? Ja