Bartelsman

Cadeau van de kinderen voor mijn 65e verjaardag. Brunch in de euromast. Probleem is dat de brunch tussen half 10 en 11 uur is. Naar mijn mening geen brunchtijd. Aangezien wij in een duur hotel zitten met uitgebreid ontbijt, hebben wij de euromast een mail gestuurd om de brunchbon van 65 euro om te zetten naar een diner van 200 euro, dus met bijbetaling van 135 euro. Eerst was dit totaal niet mogelijk werd ons verteld en later wel, maar dan was de bon nog maar 50 euro waard! De commissie van de surprise factorie werd dus, ondanks mijn bereidheid met flinke bijbetaling, bij mij in rekening gebracht. Na 5x keer bellen en mailen, was onze lol van de euromast er wel vanaf. Geld terug, zelfs 50 euro, wordt niet op gereageerd, ook niet door de surprise factorie . Mensen, koop aub GEEN bon, geef dan een enveloppe met geld. Niet gezellig, maar geen gezeur. Je wordt als een bedelaar behandeld.
Peter bartelsman

Telefonische bereikbaarheid

Op mail reageren, ook als u het zat bent

Reactie SurpriseFactory:

Beste Peter,
Bedankt voor je review. Zoals tijdens ons eerste contact al aangegeven begrijpen we dat het een vervelende situatie is en hebben we ons uiterste beste gedaan dit met de Euromast op te lossen. Na een aantal keer contact heeft de Euromast dit opgelost door het bedrag van de cadeaubon van de brunch terug te betalen. We hopen dat je alsnog een fijn verblijf zult hebben in het hotel.
Verrassende groet,
Team SurpriseFactory

Score voor SurpriseFactory: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee