Toen ik wilde boeken, bleek het restaurant niet meer te bestaan. Zou fijn geweest zijn, als surprise factory me dat zelf van tevoren had gemeld. Was nu een heel gedoe, eerst bellen met restaurant, toen met surprise factory, maar dat moest niet, ik moest mailen. En zo gingen er diverse mailtjes heen en weer met de oplossing. Kostte veel tijd en ergernis allemaal.

Zou het niet weten.

Hou zelf in de garen of een restaurant nog bestaat of niet en informeer je klant daar dan over. Jullie zijn immers de aanbieders van de vouchers. Ook nooit meer een nieuwe voucher over de post gehad, terwijl dit wel was toegezegd. Ook vind ik veel uitjes erg duur. Zou fijn zijn als er ook aan de kleine beurs wat meer wordt gedacht.

Reactie SurpriseFactory:

Bedankt voor uw feedback. Ontzettend jammer dat de activiteit niet meer te boeken was. Omdat wij niet weten aan wie de cadeaubon wordt gegeven en dus geen contactgegevens hebben, kunnen wij helaas geen contact opnemen om dit te laten weten.
Wij hebben uw cadeaubon geruild en de nieuwe cadeaubon is naar u gemaild op 4 februari. Aangezien de cadeaubon inmiddels is verzilverd, gaan wij er van uit dat u deze heeft ontvangen :-).
Fijne dag,
SurpriseFactory

Score voor SurpriseFactory: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee