Patrick Lablans

Wat een fijn bedrijf is SuperSauna Veenendaal. Na een bijzonder prettig adviesgesprek hebben we besloten hier onze IR-sauna aan te schaffen. We konden op een willekeurige zaterdagmiddag zonder afspraak “proefzitten” en achteraf nam de verkoper ruim de tijd om een goed advies te geven. Niet om het meest dure pakket “aan te smeren”, maar juist om naar onze wensen te luisteren en een passende aanbieding te doen.
Een aantal weken later de sauna telefonisch besteld (via de site in een winkelmandje plaatsen kon ook, maar dat vond ik toch een beetje gek…), waarna een hele vriendelijke dame de bestelling in orde maakte. De levertijd was bijzonder snel en ook de levering verliep vlekkeloos. Er werd duidelijk gecommuniceerd over de leverdatum, waarna de chauffeur de (slechts) 3 pakketten op zijn plek zette. Na wat montage-advies is het nu aftellen tot de verbouwing ver genoeg is om de sauna te plaatsen. En dat kan niet snel genoeg gaan!

Wat een topbedrijf! Vriendelijk personeel, duidelijke communicatie, een zeer schappelijke prijs en zeker geen vervelende verkooppraatjes. Absoluut een aanrader!

Goede communicatie, vriendelijke medewerkers, bijzonder goede prijs-/kwaliteitverhouding.

Score voor SuperSauna.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Sauna Valerio 125