Verbeeck Luc

Zeer correcte verkoper met kennis van zaken die ons , als kandidaat-klant , uitermate voldoende bruikbare informatie gaf en duidelijke uitleg als antwoord op onze vragen . We voelden ons allerminst gepusht tot aankoop . De geleverde sauna voldoet in alles aan de verwachtingen en is absoluut van minimaal dezelfde kwaliteit alsook afwerkingsniveau als datgene dat in de showroom werd getoond . Ook de veel snellere levering dan voorzien is lovenswaardig . Wij zijn volledig tevreden en voelen/weten dat wij de allerbeste sauna-leverancier hebben gekozen waardoor wij de trotse gebruikers zijn van een infraroodsauna die onze gezondheid en luxe-gevoel absoluut versterkt weten voor vele jaren . Een ontspannende ervaring .

Eerlijke volledige uitleg van verkoper , zonder je gepusht te weten tot aankoop . Zeer hoge afwerkingsgraad gehele sauna . Zeer snelle leveringstijd . Mooie stijl die perfect integreerbaar is in elk kwaliteitsvol interieur .

Mogelijk stickertjes , met pijltjes-aanduiding , voorzien dewelke dan de bovenkant van bepaalde onderdelen aanduiden , vb. wanden L/R

Score voor SuperSauna.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
combinatie sauna 211 Valero Deluxe art . 023115478