Kor

Prima geholpen bij het uitzoeken van onze thermowood buitensauna. Vervolgens besteld en na een lange levertijd eindelijk geleverd. Overigens wel meerder keren achteraan moeten bellen om een reactie en datum te krijgen voor het afleveren en monteren van de sauna.

Montage is vlot en redelijk goed verlopen.

Echter na een korte periode meerdere problemen met de buitensauna gekregen. De dakshingels plakken voor het overgrootste deel niet. Daarnaast is de sauna zo lek als een zeef. Het regenwater komt via de achterkant en zijkanten naar binnen lopen. Dit gaat met straaltjes water. Daarnaast zitten er ontzettend veel grote open noesten in het hout. Dit veroorzaakt ook dat er veel water naar binnen komt. In mijn ogen had dit maandagochtend product niet mogen worden uitgeleverd door Supersauna.

Nu zijn we al sinds augustus bezig met Supersauna voor een oplossing. Echter is het nu december en is er nog geen definitieve oplossing voor de problemen. Het is werkelijk te bedroevend voor woorden dat Supersauna de klanten niet serieus neemt. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en je zal er elke keer weer zelf achteraan moeten. 3 weken moeten wachten op een reactie vanuit Supersauna is kennelijk heel normaal. Je wordt als klant na aflevering en montage niet meer serieus genomen.

Voor ons nooit weer Supersauna.

Kennis verkoper

Communicatie! Aftersales! Neem je klanten serieus en laat ze niet weken/maanden wachten met klachten/problemen. Neem eens zelf het voortouw. Het is niet alleen maar snel geld verdienen.

Score voor SuperSauna.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Buitensauna thermowood pod