B.G. den Hartog

Wij hebben de Infraplus Combi sauna infrarood 165 Valero in november 2020 besteld.
In de showroom zijn wij deskundig en prettig te woord gestaan.
Conform afspraak is de sauna medio januari 2021 geleverd.
Vooruitlopend op de installatie hebben wij een aparte groep laten aanbrengen, zodat het stroomverbruik geen nadelig effect kan hebben op de rest van het huis.
Wij zijn blij dat we ervoor gekozen hebben om de sauna door SuperSauna te laten installeren.
De zware onderdelen werden door hen naar onze eerste verdieping gedragen en vervolgens professioneel in elkaar gezet. Zelf had ik hier veel langer over gedaan en had ik het lastig gevonden om alles correct in elkaar te zetten. Nu was alles ruim binnen 2 uur klaar.
In het gebruik moet je kiezen voor infrarood OF de sauna.
Het elektriciteitsverbruik valt alleszins mee.
De sauna is zeer compleet uitgerust met het gratis bijgeleverde accessoire pakket.
Het beschikbare audiosysteem functioneert uitstekend met dien verstande dat gebleken is dat je beter niet een usb-stick in de sauna kan hebben bij gebruik van de sauna die zonder problemen opwarmt tot 100 graden.
Wij zijn blij met het extra bestelde saunakussen en de hoofdkussens, waarbij aangetekend werd dat het beter is om op het saunakussen en op de vloer handdoeken te leggen i.v.m. transpiratievocht. Men heeft zeer correct gereageerd toen bleek dat er iets vervangen moest worden. Dit was snel geregeld.

Al met al kunnen wij na 4 maanden concluderen dat wij zeer tevreden zijn over de geleverde sauna en de service.

Bas den Hartog

service, goede voorlichting, uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding

Score voor SuperSauna.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Infraplus 165 Valero