praktijk peizel

Ik heb de 6 persoons fysio combi sauna besteld. Lekker ruim. de adviezen van de verkopen uit Balkbrug waren duidelijk zodat ik heel bewust voor dit type sauna heb gekozen. Ook werd er goed aangegeven dat er soms problemen met het bv de trap omhoog vervoeren konden zijn en dus heb ik voor de optie gekozen om het voor en achterpaneel door midden te laten " zagen". Dit is keurig gedaan waardoor het plaatsen eenvoudig was. Een middag werk.
Ook had advies voor de keuze van de korte golf stralen was goed waardoor de sauna niet alleen ter ontspanning maar vooral ook therapeutisch kan worden ingezet. Het geheel uitgerust met muziek en lichttherapie, dus heel compleet. Een mooi rustiek geheel

Veel goede foto's en tekeningen met de juiste afmetingen. Telefonische controle van de offerte door het bedrijf of zij goed hadden begrepen wat mijn wensen waren

ik heb de 6 persoons fysio combi sauna besteld. Lekker ruim. de adviezen van de verkopen uit Balkbrug waren duidelijk zodat ik heel bewust voor dit type sauna heb gekozen. Ook werd er goed aangegeven dat er soms problemen met het bv de trap omhoog vervoeren konden zijn en dus heb ik voor de optie gekozen om het voor en achterpaneel door midden te laten " zagen". Dit is keurig gedaan waardoor het plaatsen eenvoudig was. Een middag werk.

Score voor SuperSauna.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
fysio combi 6 sauna