Mike

Verkoopster in Vlierden gaf onderstaande als antwoord op een fout van haar zelf omdat ze het verkeerde met ons had meegeven. En we het eindelijk zelf moesten oplossen. Terwijl we niet uit de buurt komen.
Je hoeft daar dus alleen heen als je een sauna gaat kopen.

Bedankt voor uw email.
Wij hebben een showroom om sauna's te verkopen met daarbij de accessoires, die eigenlijk niet bedoeld is om losse onderdelen te verkopen in de winkel. Omdat u in de winkel stond hebben we u toch geholpen door de stenen en de accessoires los aan u te verkopen. Hiervoor maakten wij een uitzondering, eigenlijk verkopen wij dit niet los maar enkel bij een sauna.

Vervelend dat u dubbel heeft moeten rijden maar dan begrijpt u ook dat wij hier dus niet op zijn ingericht. In het vervolg kunt u uw sauna onderdelen beter bij een daarvoor bedoelde winkel kopen. Dus niet supersauna.

Reageren op een vraag

Meedenken met de klant en in de winkel geen accessoires meer aanbieden.

Reactie SuperSauna.nl:

U heeft bij ons sauna stenen gekocht en een accessoire set voor de finse sauna. U wilde een andere accessoire set als welke u zelf had meegenomen.
Daarnaast wilde u een kilometer vergoeding voor het op en neer rijden, helaas kunnen wij daar niet aan beginnen.
SuperSauna Vlierden

Score voor SuperSauna.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Sauna stenen en saunaset