Demirel hakan

Je gaf me een afspraak voor zaterdag maar ik kwam van hause naar zolder ze zeggen dat ik geen bestelling heb, je werk is niet goed en ik zal dit op alle websites schrijven

Hause den zolder

je gaf me een afspraak voor zaterdag maar ik kwam van hause naar zolder ze zeggen dat ik geen bestelling heb, je werk is niet goed en ik zal dit op alle websites schrijven

Reactie SuperSauna.be:

Beste Meneer Hakan,
Ik heb het voor u nagevraagd en u bent inderdaad twee keer in de winkel van SuperSauna Heusden-Zolder geweest. De eerste keer om de sauna 2 Promo te bekijken deze wilde u eventueel de week erna direct meenemen. De verkoper Erik heeft aangeven dat dit mogelijk was, maar dan moest u dit wel drie dagen van te voren doorgeven per email of telefoon. We hebben geen telefoon of email van u ontvangen, waardoor de week erna de sauna niet in de winkel van SuperSauna Heusden-Zolder (alleen showroom modellen) aanwezig was.
We hebben u nog aangeboden om de sauna de week erna bij u thuis te leveren. We vinden het jammer dat deze miscommunicatie heeft plaats gevonden.
Team SuperSauna

Score voor SuperSauna.be: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Sauna 2 pers